Alien
|
26.08.2013 18:35 -
Re: Gearbox Faulty
|
|

|
Dobrý den,
princezna najela během jednoho dne cca 1400km a těsně před cílem mě začala blbnout automatická převodovka AM6. Musím říci, e jsem převánou část cesty trávil na dálnicích a byla na ni zařazená "manuální" estka. Nevím jestli to s tím souvysí, ale na konci cesty se mě převodovka začala divně chovat, e mě z ničeho nic přestávala manuálně řadit nahoru. Dolů to lo, ale nahoru ne e. Tak jsem tedy začal pouívat klasické "Déčko", ale nedalo mi to a zkouel jsem zase manuál, ale pořád nic. A jednou mě to z "Déčka" do manuálu přestalo přepínat. Pak zase ano a pak zase ne, ale pořád to neřadilo nahoru.
No abych to zkrátil.
Auto jede naprosto v pohodě, převodovka řadí úplně bez příznaků poruchy, ale je v řeimu GF.
Nedalo mi to a zajel jsem si do Rýmařova do servisu a nechal jsem si načíst chyby do PC a objevilo se následující.
První chyba je
U1208 CAN-zpráva ŘJ motoru Vadný
a druhá je
P2777 Pulzní tlačítko + Přeruení/zkrat na plus
Chyby jsem si zjioval na netu a tu druhou chápu.
Předpokládám (znění chyby Upshift Switch Circuit High), e je někdě chyba při řazení nahoru (odtud to tlačítko + a původní chování na cestě). Je tedy problém někde u páky? Nebo co a kde přesněji hledat?
A co to první? To jsem moc nepochopil. Nael jsem znění originálu chyby jako "Invalid or Missing Data for Seat Switches" a druhou jako "Loss of serial communications for class 2 devices" co vůbec nevím co to je. Co pod tím mám chápat? Mě to připadá jako něco se sedačkou a nějakým přepínačem, ale co to má společného s motorem a potamo s automatem? 
Ve středu se vracím do PHY a zatím předpokládám, e mohu jet normálně domů, i kdy mě to stále vrtá hlavou co se stalo, ale auto a AM6 jede a řadí naprosto bez potíí, bez zvuků, bez jakýkoli projevů, které by znepokojovaly, ale i tak na to musím pořád myslet. Bohuel v reimu GF nechodí spousta věcí na tom závislých. Děkujuuu. |
| |
| |