jruze
|
20.07.2013 20:13 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
|

|
vseved napsal(a): Minulý týden jsem u známého řeil stejný problém. Kompresor spínal, klima nechladila. Diagnostika: Vypnutý motor - tlak v klimě 0. Motor 850 ot. - tlak v klimě 1bar (kompresor sepnul - ventilátor vypnutý). Motor 2000ot. v klimě tlak 2bary (kompresor sepnul - ventilátor po 2minutách zapnutý).
Po doplnění chladiva: Vypnutý motor - tlak v klimě 2bary. (Měřeno cca 10minut po příjezdu).
Motor 850 ot. - tlak v klimě 4bary (kompresor sepnul - ventilátor po 2minutách zapnutý). Motor 2000ot. v klimě tlak 4-5barů (kompresor sepnul - ventilátor zapnutý).
Jinak byl prý zjitěn nepatrný únik na plnicím ventilu (informace z doslechu).
Tak je tam něco patně - tlak v klimě je v klidu 6.-7. baru při sputěné klimě bývá 9. -12. barů. take asi patně naplněno nebo to hned uteklo. Pokud diag ukazuje 1. bar tak je to úplně prázdné(asi neumí 0) a jestli spíná při tomto tlaku tak je KO spínač. |
| |
| |