jruze
|
06.07.2013 08:03 -
Re: faulty antitheft
|
|

|
Ten elektrikář se mi zdá z tvého popisu a jeho vyjádření trochu zvlátní. Jakou diagnostiku pouil?Jednotky můe pro test pouít z jiného auta(aby se dalo zjistit a otestovat)jen to na jinou nepůjde nastartovat,ale ostatní prověří.Pokud si nechce načíst jednotky tak po zadání vin a opr by měla diag najet na dané auto- pokud si nechce načíst jednotku motoru atd. začni z kostrama(popř. si udělej extra kostru k ř.jednotce motoru),odpoj a připoj AKU a z jiným elektrikářem(a s diagnostikou Lexia)-je slyet po zapnutí klíčku čerpadlo v nádri?není na displeji hláka imobilizér faulty?(po odpojení a připojení aku musí počkat a najedou jednotky-já to dělám tak e zkouím zamknout-odemknout do doby a to jde)-potom zapnout klíček a nesmí se objevit imo faulty.Chyby v jednotkách k nastartování nevadí (pokud nejsou přímo spojené a rázu bránící nastartování- smazat se dají klidně později) V měřených hodnotách zkontrolovat tlak paliva(pokud není chyba v imo,je tlak paliva a není to potkané(synchronizace vačky - ANO) tak to pojede. |
| |
| |