c5vyskov
|
18.03.2013 13:56 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
|

|
Tak "starý" 2,0 je určitě bytelnějí konstrukce. Ale co jsem teď na autosalonu koukal na různý motory, novinky, v řezech... v detailech působily fakt jak hračky a to i vzhledem k 1,6. S takovou se bude na 1,6 za pár let vzpomínat jako na drák
Stejně po statisících km odejde dvouhmota, spojka, vstřiky, fap, moná turbo, egr, a jestli u 1,6 odejde i holý motor, to u je jen petka do mlýna. A e se 1,6 prodává víc ne dvoulitrů, no ono se jich taky víc vyrobilo.
Obecně kupovat v dnení době ojetinu je nesmysl (a říkám to nerad, protoe jednou bych za svoji C5 jetě rád něco utril . Je to prostě spotřební věc. Ondikovi bych doporučil (zvlá kdy očividně neví co chce, netrvá na hydře..), ne koupit za 120tisíc stočenku, kde během pár let nasype dalích 80 tisíc do "spotřebáku", bude s tím mít starostí, a si radi koupí za nějakých 250 novou 308 a na 10 let má klid.
edit: a nebo za 50 tisíc C5, věnovat jí čas, pospravovat, vyjde ho to na nějakých 100 a při troe těstí bude mít vystaraný na 5 let. Ale prostě ojetina za 120000 s x00 000 km je blbost. |
| |
| |