vseved
|
22.02.2013 23:23 -
Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|
|

|
Tak jsem se schválně podíval do blbníku.
Auto jsem koupil od známého kdy mělo 75.683 km. Teď má 307.212 km. Nepočítám běný spotřební materiál (oleje, filtry, kapaliny, árovky, stěrače a podobně).
Take:
Podvozek:
3x brzdové destičky - komplet
1x brzdové kotouče - komplet
1x lanka ruční brzdy - obě
1x koule - vechny 4
1x obě kosti (a se oteplí je nutno jetě oba kuláky a čep řízení)
Motor:
Sací hadice z blatníku ke vzduchovému filtru (rozerána kunou?)
1x snímač vačky
1x váha vzduchu
1x havicí svíčky - 4ks
1x vstřiky - 4ks repas
1x rozvody - bez vodní pumpy (zeák ji zapomněl přivézt) - jak se mi podaří uvolnit dílnu budou se dělat podruhé
1x napínák drákového řemene
Elektrika:
1x ECU - pokozeno odborným zásahem servisu
1x pomocné relé ventilátoru (zelené)
1x řídící jednotka ventilátoru klimatizace
1x snímač teploty oleje
1x spínač brzdy
1x spínač spojky
Spojka:
1x lamela spojky
1x přítlačák - nemám dvouhmoák
Karoserie:
1x vnitřní klička
1x levé zpětné zrcátko - protijedoucí slečně nestačila 3metrová polovina vozovky
2x krytka ostřikovačů (někdo si je půjčil)
1x krytka odtahového roubu (někdo si ji půjčil)
1x plechový disk - přehlédl jsem dladičku u obrubníku
Rozpočítám - li náklady s ohledem na léta a ujeté km pak s přihlédnutím k pohodlí a bezpečnosti mi to připadá jako nízkonákladové vozidlo. A to patřím k lidem, kteří berou vozidlo jako uitkový předmět. |
| |
| |