Ferro
|
17.02.2013 14:06 -
Re: Povinné ručení
|
|

|
najk napsal(a): Ferro: jak je moné, e kdy si chci pojistit auto u ČP na přepáce, tak je to mnohem draí, ne skrze internet? Vdyt i ty na internetu chtějí něco vydělat.
Logika věci je úplně stejná jako u kadého jiného obchodování. Kdy koupí zboí přes e.obchod, tak neplatí celou obchodní sí, neplatí dovolené, nehledá způsob jak vyřeit počet pracovníků u okénka v době chřipkové epidemie atd. Do e.obchodu Ti příde objednávka z celé republiky, nikdo nečeká, e bude obslouen ihned, nikdo nepokalává, nepindá, není nervozní, protoe vichni ví, e se na ně dostane v nějaké konkrétní době - teoreticky pohoda. Té prodejce ví, e má objednat xy zboí, které mu někdo v nevelkém prostoru zabalí a předá k distribuci. Nemusí mít x zaměstnanců na mnoha pobočkách, stačí komp, několik operátorů a parta baličů v jedné centrále. I pro prodejce relativní pohoda. Z důvodu sníení potřeby ivé práce u e.obchodu jsou ceny jinda ne v kamenném.
E.obchod (a je jedno zda autodíly, pojistky, parfémy...) má tu specifiku, e si o své konkrétní potřebě a představě s prodávajícím (a je jedno zda automechanik, pojiovák či kosmetička...) nepopovídá, neporadí se a v zásadě se rozhoduje ne na základě doporučení, ale subjektivního dojmu. Ti co jsou v oboru erudovaní, jsou schopni, na základě několika správně směřovaných dotazů, zjistit, co zákazník potřebuje, jak je hodnotově (ne finančně) orientován a co by mohl preferovat. Na základě těchto informací Ti pak doporučí k výběru z několika moných alternativ (a je jedno zda prodává ....). Take tak. |
| |
| |