C5stepan
|
14.02.2013 10:19 -
Re: Povinné ručení
|
|

|
Alien napsal(a): Zdravím, co se týče povinného ručení, u dávno klienti nemusí čekat na potvrzení o bezekodním průběhu na pojiovnu. Nová pojiovna, či zprostředkovatel si ve zjistí sám a za vás. Kdo chce tak můe z pojiovny odejít kdykoli a nemusí čekat na účtovací období, jednodue se dá auto "prodat" sousedovi, dojít na pojiovnu se smlouvou a v klidu odejít a přihlásit auto u jiné pojiovny. Doporučuji v den vypovězení znovu uzavřít, kancelář pojistitelů si hlídá mezery kdy auto nemá zaplaceno povinné ručení a pak chtějí doplatky.
Příklad ručení u AXA pojiovny na 3.0 V6, roční sazba 4200,- s připojitěním vech skel v hodnotě 20 tis. a při bezekodním průběhu 130_ti měsíců.
Jen jestli Ty nejsi pojiovák?
1. Zákon č. 168/1999 Sb. v §13 odst. 1 písm. b) přímo ukládá pojiovně do 15 dnů od doručení ádosti vystavit potvrzení o průběhu pojitění. A nemusí se ani jednat u ukončení smlouvy, mohu poádat kdykoliv.
2. Ukončení pojistné smlouvy dávno neřeím. Staré pojitění u Generali a nové u jiné pojiovny mám ukončeno a zahájeno ve stejný den. Ale ten Tvůj návod jak vyuít ustanovení VPP je geniální . Problém udělá soused, který bude trvat na kupní smlouvě a auto na Tobě vysoudí . |
| |
| |