tomikm
|
15.01.2013 21:40 -
Re: Bouchání na nerovnostech
|
|

|
Mikra napsal(a): K tomu připomenu jen jedno. Kadý výrobce loisek má několik sort stejnýho typu a rozměru loiska. Vyrábí se to podobně jako procesory do PC. Prostě vyrobí, projde zkoukou a podle ní se zařadí do sorty a tím i cenový kategorie. V Technických tabulkách pro loiska se dá dohledat označení, který pro jakou sortu jsou určený. Proto se můe stát, e ty nejlepí kusy budou s cenou převyovat třeba 1000,- Kč a ty nejhorí od stejnýho výrobce a stejných rozměrů budou klidně do 100,- Kč. A rozdíl v kvalitě je obrovský. Jedná se větinou o vůle, iatost kuliček, hladkost kuliček a krouků ...
Take vezte, e SKF samo o sobě jetě neznamená, e máte to nejlepí.
Jo a mimochodem, prodejce větinou ani neví, jakou kvalitu prodává. Jedině specialista na loiska ví co objednal a k čemu je to vhodný. Jaký zátěe, otáčky, ivotnost apod. to snese. Kdo někdy pracoval s loiskama na přesných strojích, nebo vysokootáčkových namáhaných zařízeních, ten ví, jaký ceny se za kvalitní loiska platí. Tady v ramenech nejde tolik o přesnost kvůli otáčkám, ale některý poadavky na kvalitu taky jsou. A pak hlavně těsnost uloení. Voda v tom dělá největí zlo.
19.2.2008 - tj.před pěti lety - jsem loiska objednával ve výe uvedeném obchodě, gufera jsem zakoupil v Citroenu, protoe je to atyp a nely sehnat jinde, rozpěrnou trubku jsem nechal původní, byla dobrá a uloení dodnes (nějakých 70-80000km) funguje a netluče, tak jsem snad chytnul dobrý loiska.... Pokud tehdy existovaly opravné sady jsem nevěděl, tak jsem to řeil takto. |
| |
| |