.45acp
|
23.12.2012 22:21 -
Re: Citroen C6 vseobecne
|
|

|
vseved napsal(a): To TycoonX
2Re: 2.7=vrtáníxzdvih 81 x 86 mm. 3.0=vrtáníxzdvih 84 x 90. Větí zdvih si vyádal jiný blok, úprava hlav (zvýení propustnosti hlavy válce (o cca 10 %) pro lepí proudění vzduchu v motoru - zlepené plnění))
4Re: Proč čerpat mnoství které nepotřebuji a musím se pak starat o jeho čistotu teplotu atd.?
5Re: pouze u 2.2 HDi 173 a teď u 3.0 => niím kompresní poměr (16,1:1 místo 17,3:1 u 2.7)
6Re: Nejde chiptuningem - Optimální plnění při vysokých otáčkách, (maximálně 250.000 min-1 místo původních 230.000). Maximální tlak při přeplňování je 1,4 bar (absolutně 2,4 bar - u 2.7 2,0). Ovládání proměnlivé geometrie prostřednictvím elektrického motoru a s dobou odezvy do 100 ms, díky čemu se můe zatíení motoru změnit z 0 na 100 % během méně ne 500 ms (u 2,7 probíhá změna 6x pomaleji)
7 Re: Rekuperace je proces přeměny kinetické energie dopravního prostředku zpět na vyuitelnou elektrickou energii při brzdění.
8Re: Porovnej:
.link.
a
.link.
Rozdíl cca 10.000,-- Kč. Myslím e není co řeit.
U auta z druhýho odkazu mě zaráí, e je v provozu od 1.10.2012, má najeto 1km a u nemá servisku. Ta pochopitelně není zárukou ničeho, ale u auta koupenýho před necelými dvěma měsíci to je divné.
A jetě k odkazu, který jsem dával včera na tu s 2,2 motorem. Vůbec jsem si neviml, e to je taková socka, zdá se, e má C5 je na tom líp. |
| |
| |