2.7 - první měly problémy s rozvody
1RE: Ano na 607mách čo viem
3.0 není převrtaná 2.7:
Dolo ke zvětení objemu válců z 2.721 na 2.993 cm3, a to zvětením vrtání i zdvihu.
2RE: sam si si odpovedal, prevrtana 2.7

rovnaky blok,rovnaky matro ,ine vrtanie ostatne je matematicky zavisle takze samozrejme aj to sa zmenilo ,pre info wiki:
.link.
Vstřikování zajiuje systém typu common-rail. Tento systém ji 3. generace,
3RE: tzn naročnejí na presnos a čistotu systému ako prva gen
Nové vstřikovací čerpadlo dodává jen palivo nutné k optimálnímu fungování motoru, tím je zpětný tok paliva do nádre minimalizován.
4Re: A ? co je na tom uasne ze do nadrze prudi menej paliva?
Byla vyuita technika ECCS
5Re: ta sa pouila u na 2.0 ,2.2,2.7me ovela davnejie len ju trochu vyladili
Dále bylypouity nové havicí svíčky..tie mou byt pouité kedykolvek
turbodmychadla fungují stejně jako dosud, kadé napájí řadu 3 válců. Největím vývojem prola turbína, aby se docílilo její lepí účinnosti při nízkém průtoku (zmírnění setrvačnosti, optimalizace vnitřní aerodynamiky)
6Re:tzn zmenilo sa nastavenie turba..chiptuning za 1h
Elektrický okruh motoru je vybaven alternátorem, který během zpomalování a brzdění intenzivně rekuperuje pohybovou energii.
7Re kam? čo rekuperuje ?
Rozdíl: 2.7 / 3.0
výkon 150kw při 4000 / 177 kW při 3 800
krouák 440 Nm při 1900 / 450 Nm od 1.600 do 3.600
spotřeba kombin. 8.7 / 7.4