TomasT
|
28.11.2012 14:01 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
|

|
Roozena napsal(a): Ji nějaký čas se například k odlučovaní pevných nečistot ze zplodin hoření TPH pouívají elektrofiltry plus se třeba z důvodu účinnosti systému instaluje do exhaust vedení system LUVO a pod. Zatím se to aplikuje pravda na poněkud objemnějích systémech, ne je diselagregat, ale funguje to s mnohonásobně vyí účinností a s podstatně jednoduí údrbou. (netřeba ádná regenerace, odpad jest snadno oddělitelný, netřeba ádných aditiv...) je jen otázka času, kdy nějaký výrobce vsadí na tuhle kartu a pokud vysloveně nepodělá marketingovou strategii a vhodně vylíčí zákazníkovi výhody a to zejména z pohledu údrby (ekolofasům i z pohledu účinnosti), tak nemůe prodělat a ostatní ho buď budou následovat, nebo se současným FAP / PFD chcípnou.
Kdyby motor v autě běel pořád jen na 2000 otáček při konstantním zatíení a teplotě, taky by to fungovalo jednodueji.
Ale motor ata se pohybuje v hodně irokém spektru reimů (1000 km nonstop po dálnici, pak měsíc popojíďky po městě...) a to dělá trochu problémy. |
| |
| |