jruze
|
28.11.2012 11:09 -
Re: FAP OFF netechnické povídání PRO A PROTI
|
|

|
Roozena napsal(a): Chápu to tak, e tohle - tento způsob zachytávání sazí je jen jakýsi nutný mezistupeň k nějakému dokonalejímu a standartnějímu řeení. Stále se tu řeí, kdo má problém s FAPem, kdo má problém bez FAPu, jaká jest výhoda jej offnout a jaká to nese rizika... je kolem toho a moc humbuku na to, aby to byl opravdu bezproblémový systém, který by provozovatele vozidla netrápil o nic víc, ne je příkladně alternátor, nebo startér nemyslíte?...
Ji nějaký čas se například k odlučovaní pevných nečistot ze zplodin hoření TPH pouívají elektrofiltry plus se třeba z důvodu účinnosti systému instaluje do exhaust vedení system LUVO a pod. Zatím se to aplikuje pravda na poněkud objemnějích systémech, ne je diselagregat, ale funguje to s mnohonásobně vyí účinností a s podstatně jednoduí údrbou. (netřeba ádná regenerace, odpad jest snadno oddělitelný, netřeba ádných aditiv...) je jen otázka času, kdy nějaký výrobce vsadí na tuhle kartu a pokud vysloveně nepodělá marketingovou strategii a vhodně vylíčí zákazníkovi výhody a to zejména z pohledu údrby (ekolofasům i z pohledu účinnosti), tak nemůe prodělat a ostatní ho buď budou následovat, nebo se současným FAP / PFD chcípnou.
To má asi pravdu,ale asi to bude draí a pro danou účinnost i rozměrné - a hlavně z tebe potom dostanou míň peněz - a ty 3.L nějakého sajrajtu výrobně nestojí 3500,-,repas FAP (u nich) také nestojí výrobce takovou raketu a někdo musí nějak zaplatit vývoj a ve kolem (a nejen zaplatit )
|
| |
| |