Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Hydraulické koule pérování C5
Qwik
23.11.2012 17:29 - Re: Hydraulické koule pérování C5
Za?iato?n?k
jruze napsal(a):
Já to vzdávám - auto automaticky ztvrdne v nějakých 90Km/h (to je dáno softem v elektronice)tlačítko sport je tam proto aby jsi si toto mohl udělat kdykoli (přední náprava (+) 52+52 + prostřední tuším 60) - to znamená že vychází na jednu pérovací kouli u kola zhruba 82 (je to měkší ) u pérování bez sportu je to 57+57 - komfort je lepší u aut se sportem pokud zapneš sport vyřadíš prostřední kouli a je to tvrdší - lepší při sportovní jízdě. Jak jsi si mohl všimnout na přiložených obrázcích je pravá-levá strana propojena a k té se jen přidá nebo ubere prostřední koule - pokud je KO tak je to jen tvrdší ,ale stejně to nemá vliv na naklánění auta . A zdroj informací? 30let praxe na citroenech.

Děku ji Ti za vyčerpávající odpověď, asi jsem se neměl vůbec zmiňovat o naklánění.. Popisovat něco, nebo vidět a vyzkoušet není to pravé ořechové... Ale jak jsi mi sám potvrdil, "vyřadíš prostřední kouli a je to tvrdší", takže pokud je předek tvrdší, musí se to zákonitě někde projevit... Obrázky jsem si prohlédnul a je mi to zhruba jasné... Autem hopnu na diag. zjistit jestli je vše ok a pak hold mechanik.. Jak zjistím co s tím je, dám vědět.. obrázky a videa... přeji hezký den

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator