Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Hydraulické koule pérování C5
Qwik
23.11.2012 11:27 - Re: Hydraulické koule pérování C5
Za?iato?n?k
jruze napsal(a):
Není to chytání za slovíčka -rozdíl mezi + a bez je jen v tom že se dá regulovat tvrdost pérování a s nakláněním nemá nic společného - ještě jednou bude-li prostřední koule KO nebude rozdíl v tuhosti pérování (při zapnutí tlačítka sport) auto které nemá sport se také nenaklání - hledej jinde né v prostřední kouli - nebo jí vyměň.(odpoj stabilizátory a udělᚠz toho kačenu jako v ,,četníkovi")

Režim SPORT nemám zaplý.. Ale podle diskuzí na C5 to zapnutí SPORT režimu nepoznᚠpouhým stlačením tlačíta. Auto se údajně snaží stále být komfortní, až při nějaké dynamické situaci ztuhne a to je ten rozdíl mezi sport a normál.. Uznámám, že tady na diskuzi je zpousty názorů a ani tato informace nemusí být pravdivá.. Možná mᚠlepší zdroj informací.

Zase taková Lama nejsem abych nepochopil proč je v autě stabilizátor, nic odpojovat nebudu.. výsledek mi je jasný. Potřeboval jsem jen vědět, jestli existuje způsob, který by jednoznačně identifikoval která z koulí je KO, za předpokladu, že jsou všechny mechanické komponenty v pořádku a nemusel hnedle kuchat půl auta. Pokud bych rozdíl mezi dobrou a vadnou středovou koulí neměl poznat, tak tam vlastně nemusí být.. což je hloupost.. Středová koule dle mého rozšiřuje rozsah pružení, proto aby byl komfort jízdy...

Jak tak koukám mᚠpodobné autičko zkus udělat nějaké vieo, na kterém bude propružení přední a zadní části vozu.. Možná tato diskuze bude přínosem i pro ostatní co mohou mít podobný promém..

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator