Qwik
|
23.11.2012 11:27 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
|

|
jruze napsal(a): Není to chytání za slovíčka -rozdíl mezi + a bez je jen v tom e se dá regulovat tvrdost pérování a s nakláněním nemá nic společného - jetě jednou bude-li prostřední koule KO nebude rozdíl v tuhosti pérování (při zapnutí tlačítka sport) auto které nemá sport se také nenaklání - hledej jinde né v prostřední kouli - nebo jí vyměň.(odpoj stabilizátory a udělá z toho kačenu jako v ,,četníkovi")
Reim SPORT nemám zaplý.. Ale podle diskuzí na C5 to zapnutí SPORT reimu nepozná pouhým stlačením tlačíta. Auto se údajně snaí stále být komfortní, a při nějaké dynamické situaci ztuhne a to je ten rozdíl mezi sport a normál.. Uznámám, e tady na diskuzi je zpousty názorů a ani tato informace nemusí být pravdivá.. Moná má lepí zdroj informací.
Zase taková Lama nejsem abych nepochopil proč je v autě stabilizátor, nic odpojovat nebudu.. výsledek mi je jasný. Potřeboval jsem jen vědět, jestli existuje způsob, který by jednoznačně identifikoval která z koulí je KO, za předpokladu, e jsou vechny mechanické komponenty v pořádku a nemusel hnedle kuchat půl auta. Pokud bych rozdíl mezi dobrou a vadnou středovou koulí neměl poznat, tak tam vlastně nemusí být.. co je hloupost.. Středová koule dle mého roziřuje rozsah pruení, proto aby byl komfort jízdy ...
Jak tak koukám má podobné autičko zkus udělat nějaké vieo, na kterém bude propruení přední a zadní části vozu.. Moná tato diskuze bude přínosem i pro ostatní co mohou mít podobný promém.. |
| |
| |