jruze
|
31.10.2012 23:28 -
Re: automatické rozsvěcení světlometů
|
|

|
jumep napsal(a): takze este raz:
2 snimace pod zrkadlom
1 - dazdovy senzor - ide do BSI - je to proximity senzor a na sklo je "prilepeny" cez priehladny gel ktory by sa mal vymenit pri vymene okna aby spolahlivo fungoval
2 - svetelny senzor - posiela informacie do klimatizacie a ta nasledne VANom do BSI ktora ako ostatne funkcie rozsvecuje svetla a ovlada intenzitu podsvietenia a je to luminosity sensor
ak je nejaka socialnejsia vybava - napr. manualna klima - tu svetelny senzor vobec nie je, iba dazdovy (pretoze jeho prvorada funkcia nie je potrebna)
1 snimac pod zrkadlom a cudlik pred displayom (ako pri C5 2) - zacalo sa to davat koncom 2004 (videl som len malo aut s tymto, zjavne par dni/tyzdnov pred zacatim ofic vyrobi faceliftu)
1 - pod zrkadlom je dazdovy snimac rovnaky ako v predoslom pripade
2 - svetelny senzor je na palubke (pri facelifte zbiera udaje z dvoch stran a podla toho urcuje smer fukania kazdej strany - toto v c5 1 nemame a preto to tam nema vyznam)
oba medzi sebou nijako nesuvisia, okrem umiestnenia .... pri c5 1 ... a pre automaticke rozsvietenie nemusia byt oba (uz len z principu nema ten proximity senzor na svetlo ziaden vplyv)
edit: dazdak sa da kludne vypnut v diagnostike a odpojit - stierace by mali zacat ist ako cyklovac a svetla a klima pojdu normalne (ak ovsem nebude nejaka anomalia vo verzii softu bsi)
2001 měla z pohledu na sklo dvě kolečka vedle sebe nahoře u zrcátka(v jednom světelný a v 2. deový,)novějí jeden a v něm oba a poslední jedničky u jako dvojky jeden na přístrojovce a druhý u zrcátka jak píe jumep včetně funkcí.Co se týče BSI pokud je tam edé na 99% tam nepůjde nověí senzory a musí tam jít ty co jsou dva vedle sebe (dvě kolečka nahoře u zrcátka)Kdy je deový KO ano chodí stěrače jako ciklovač a v diag chyba senzoru.(nedavno jsem ho měnil) |
| |
| |