Mikra
|
22.10.2012 17:50 -
Re: Koupě nového vozu (BMW vs Citroen) - na co si dát pozor ?
|
|

|
To řízení, nebo kormidlování, to je právě to, co dělá Citroena tím čím je. Není to prostě podvozek na závodění, ale na plavbu krajinou. Ty jako řidič nemá mít o podvozku ani tuení. Luxusní limusíny prostě nevyprávěj řidiči, co kde cestáři odflákli. V zatáčkách to nebude nikdy tak jistý, jako právě BMW, ale ESP dokáe divy. Je to jistá daň za komfort. Buď se bude pohodlně houpat a musí v zatáčkách slevit, nebo bude celou cestu drncat a zatáčky můe řezat o sto est. Ostatně to vidíme na obrázcích dopravních nehod. Rychlý, silný, sportovní BMW v nich figurujou o dost častěji ne C5. Prostě s C5 se neblázní, i kdy ta tvoje dokáe upalovat po dálnici 230 a v autě to nijak extrémně neproívá.
Rozdíl v podvozcích je daný i koncepcí. Přední náhon vs. zadní náhon. Ten zadní je dost nevhodný na hory v zimě. C5 vyjede víc ne podobný auta. Cesta na chalupu neprotaenou silnicí se dá s přizvednutím podvozku zvládnout bravurně, ale i praáci ocení přizdvihnutí při parkování u obrubníku a pod.
No jsem zvědav, s jakou přijde po projíďce nadautem. |
| |
| |