Hanz 397
|
12.10.2012 22:27 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
|

|
Pablik1 napsal(a): Jimik napsal(a): Je rozdíl "pamě polohy klapky" a "pamě nastavení teploty kabiny". Těko říct ale mi to celé připadá jako reostat vláčků  rostě pootočí kolečkem topení a motorek dostane tolik proudu aby popojel třeba 1-2mm.nevím ale kdy jsem ho měl napojený na konektor a jel jsem mezi 16-28st.C tak se pootočil bajočko 1/3svého obvodu nejede dookola.kdy jsem měl nadstavenou teplotu 20 a přidal jsem na 22 tak jsem ani nepostřehl e motorek popojel jen v ruce jsem cítil e brní...
Jestli si to dobře pamatuju,tak vechny motory jsou na jednom třívodičovém vedení kde jde plus,mínus,a třetí je sběrnice. Proud tam je pořád a SG akorát po zběrnici rozdává příkazy.. |
| |
| |