vasa
|
05.09.2012 18:52 -
Re: Dodatečně montovaná světla pro denní svícení
|
|

|
vikicv napsal(a): Čtu si tady tohle vlákno dozadu a koukám kdo to co vymýlí za zapojení apod.
Jen bych chtěl říct, e pokud má člověk na C5 II aktivované denní svícení a zároveň aktivovanou funkci aut. zapínání světel ve tmě (senzor osvětlení) - ve přes diag jako orig. funkci auta, tak to funguje následovně:
1/ REIM DEN
po nastartování se rozsvítí potkávací světla (xenony tomu kdo je má), podsvícení palubky je vypnuté, xenony se nenatáčí
2/ REIM NOC
po vjetí do tunelu nebo jinam, kde se setmí, se rozsvítí podsvícení palubky a zároveň se začnou natáčet xenony
VE SE DĚJE AUTOMATICKY V POLOZE PŘEPÍNAČE SVĚTEL 0
(za předpokladů obou funkcí aktivovaných přes diag v autě zároveň)
VE DNE SE NEOPOTŘEBOVÁVÁ NATÁČENÍ XENONŮ
Po vypnutí motoru (v REIMU NOC) jsou světla zapnutá na takovou dobu, jakou máte nastaveno v menu palubního počítače. Mívám 15s. Něco jako COMMING HOME. Za předpokladu opět, e tato funkce je v autě povolená.
A vida, tohle vědět dřív, moná bych o tom DS tolik neuvaoval Pěknej popis musím říct 
Nicméně, u jsem si denní svícení nechal udělat, a to nakonec bez LEDek. Svítím dálkovejma. Jenom teda troičku Jmenuje se to myslím AHD kit, nabídl mi to místní autoelektrikář, nějakou dobu jsem studoval diskuze a zkuenosti, no a nakonec up tam s tím...
Výhody: etřím elektromotorky (i nahoru a dolů), etřím výbojky, nemusel jsem nic vrtat a řezat a kazit vzhled autíčka (na C5 I to je s těma kulatejma LEDkama pěkné, to uznávám) a není to nikde straně nízko nebo blízko u sebe. A se k tomu dostanu, tak to snad i vyfotím...
Tenhle systém pouívají za velkou louí, v Evropě to mají (nebo spí měly) některé VW a myslím i některé Peugeoty. Uvědomuju si, e to patrně nemá homologaci, by to splňuje vekeré podmínky ohledně umístění atd., a jsem vidět. Za sníené viditelnosti si rozsvítím já nebo automat. No a před STK tomu vyndám pojistku 
Tak jenom pro inspiraci... |
| |
| |