Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Ethanol E85
felix81
24.08.2012 22:54 - Re: Ethanol E85
99
troll napsal(a):
pokud si někdo myslí že když se nařídí jezdit na něco "BIO" tak je to za účelem EKO, je pořádně naivní. žijeme v kapitalismu kde jsou peníze vždy až na prvním místě. takže od dotací na řepku či obilí až po čachry s DPH a nekontolovatelnym ředění ropy (kdopak z vás si může byjt jistej procentem "bio" v tom co nabral u pumpy?) je to jen a jen o kšeftech. (v neposlední řadě i o kšeftech s hlasy voličů neb tím na svou stranu získali ovečky co rády "bio" tvrdili že tím i zlevnili naftu kerou by jinak museli zdražit, atd.) navrhnout a spočítat motor neni sranda. když to někdo udělá kalkuluje s nějakým palivem, někaou výhřevností, rychlostí hoření, teplotami, průtoky, a milionem dalších hodnot. v dnešní době ždímání výkonu na hranici materiálů, kdy "stejnej" motor v několika generacích auta má pokaždý o několik% větší výkon, mi netvrďte, že když naleju něco jinýho než na co je to spočítanyý, že to nic neudělá. zejména pokud to neupravim aby se to při spalování asoň přiblížilo hodnotám původního navrhovaného paliva. Ono to nemusí bejt hned, ani 2000 ani 10000 ale nakonec se to někde projeví.


naprostej souhlas.
Doplním. co se týče konstrukce dnešních motorů se dneska nekouká na to aby ten motor vydržel 1 000 000km ale max. 200 000km a pak se rozsype a poté dojde "ekologické" likvidaci. A to dnešní motory co papají biohnůj vydrží.
On dneska starej litinovoocelovej těžkej nežravej motor je prudce nepřátelský produkt čtvrté říše (EU). Ten sežral kde co a bylo mu to fuck. Dnešní "zmetky" to sice sežerou taky ale za 5 let nebo 200 000km se mají povinně rozpadnout a pan majitel zase má navštívit autosalon.
Jak správně píšeš: je to o penězích.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator