 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Ethanol E85 |  |
felix81
|
24.08.2012 22:54 -
Re: Ethanol E85
|
|

|
troll napsal(a): pokud si někdo myslí e kdy se nařídí jezdit na něco "BIO" tak je to za účelem EKO, je pořádně naivní. ijeme v kapitalismu kde jsou peníze vdy a na prvním místě. take od dotací na řepku či obilí a po čachry s DPH a nekontolovatelnym ředění ropy (kdopak z vás si můe byjt jistej procentem "bio" v tom co nabral u pumpy?) je to jen a jen o keftech. (v neposlední řadě i o keftech s hlasy voličů neb tím na svou stranu získali ovečky co rády "bio" tvrdili e tím i zlevnili naftu kerou by jinak museli zdrait, atd.) navrhnout a spočítat motor neni sranda. kdy to někdo udělá kalkuluje s nějakým palivem, někaou výhřevností, rychlostí hoření, teplotami, průtoky, a milionem dalích hodnot. v dnení době dímání výkonu na hranici materiálů, kdy "stejnej" motor v několika generacích auta má pokadý o několik% větí výkon, mi netvrďte, e kdy naleju něco jinýho ne na co je to spočítanyý, e to nic neudělá. zejména pokud to neupravim aby se to při spalování asoň přiblíilo hodnotám původního navrhovaného paliva. Ono to nemusí bejt hned, ani 2000 ani 10000 ale nakonec se to někde projeví.
naprostej souhlas. 
Doplním. co se týče konstrukce dneních motorů se dneska nekouká na to aby ten motor vydrel 1 000 000km ale max. 200 000km a pak se rozsype a poté dojde "ekologické" likvidaci. A to dnení motory co papají biohnůj vydrí.
On dneska starej litinovoocelovej těkej neravej motor je prudce nepřátelský produkt čtvrté říe (EU). Ten seral kde co a bylo mu to fuck. Dnení "zmetky" to sice seerou taky ale za 5 let nebo 200 000km se mají povinně rozpadnout a pan majitel zase má navtívit autosalon.
Jak správně píe: je to o penězích. |
| |
| |