ale v nevýhodách na konci je psáno : větí opotřebení motoru, nebo při spalování směsí při akceleračním reimu se část alkoholu úplně nespálí
a jetě tohle tam nezaznělo co je na začátku přednáky:
dle normy ČSN 65 6511 musí denaturovaný kvasný líh určený do automobilových benzinů obsahovat před denaturací minimálně 99,7 % etanolu
pro uplatnění bioetanolu jako alternativy pro náhradu fosilních paliv je zapotřebí brát v úvahu jeho rozdílné vlastnosti ve srovnání s benzinem a motorovou naftou. V prvé řadě je nutné uvaovat dominantní parametry: výhřevnost, vznětlivost (cetanové číslo), odolnost vůči klepání (oktanové číslo), podporu koroze palivového přísluenství (moné sníit přidáním inhibitorů koroze avak s negativními účinky na plasty a prye) a mazací schopnost. Palivový systém musí být tedy přizpůsoben provozu na etanolové palivo i s přihlédnutím na agresivní působení vůči některým součástkám
Take závěrem ano etylalkohol přímo neníčí motor ale níčí pryová těsnění,hadice atd. u korozvicních věcí hrozí koroze (vsřiky) a to z důvodů té vody, které etanol na sebe váe. Proto auta přímo z výroby mají odolnějí palivovou soustav. Lepí materiáry těsnění,hadic, vtřiků atd.