jruze
|
05.06.2012 16:57 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
|

|
JirkaŘ napsal(a): Ne, SKF to není. Uznávám, e v tom má pravdu, e pouívá prvotřídní kvalitu, jakou bezesporu SKF je. Nemyslím si ale, e by Impergom byl unt. Alespoň loiska které jsou v sadě vypadala kvalitně. Bohuel jsem nefotil...ale pokud vím, tak od Boba tady bralo tuto sadu dost lidí a nevím e by mělo problémy. Můj brácha má ramena po opravě 2 roky, má tam tu samou sadu a je v pořádku. (Děláno v tom samém servise)
Te jsem el a jetě cvakl jedno staré loisko.... Bylo v autě od výroby, tedy z Června 2004...najeto to, co jsem napsal (u bráchy 160 000km, v mém voze 240 000km). SKF to není, ale na to e to dávali přímo ve výrobě, tak dost vydrelo !  A světe div se! Kde bylo vyrobeno ? Fotka je důkaz.
Jsem zvědavý, jestli jetě budu na tomhle voze nechávat dělat ramena... uvidím třeba za 3 roky (to akorát těch 60 000km najedu). 
Tak to co jsem z toho vypáčil já tak loiska s eleznou klecí - ty jsem viděl naposled před 20.léty,trubky byly podobné číně,ale o poznání lepí.Důvod výměny - bouchání od zadní nápravy - vyměněny vechny siletbloky a pořád bouchala - teď to vypadá e je konečně klid - pokud to potvrdí zákazník tak příčina -loiska(nevrzaly,nestřílely) .Jen ten kdo to dělal neví e dráky brzdové trubky patří pod roub a né pod stabilizátor(u se mi to takto dostalo do ruky podruhé) |
| |
| |