del42sa
|
20.05.2012 19:47 -
Re: C5 X7 alias C5 III
|
|

|
Darja napsal(a): Podvozky má GM dobrý, neviděla bych to jako mínus, co se odpruení metalique týká. Alespoň insignie je teda na tom dobře. Samosebou 19"a 20" je u jízdní sebevrada.... Ale handling je dobrej...
Co se ponechání hydrauliky týká, to vechno bude vycházet z prodejních statistik a z nákladů na výrobu. Vechno hraje proti němu. Pokud skončí hydraulickej podvozek, opoutím řady citroenů. To je jasný. To je jako, kdyby mi v restauraci předělali stejky na tofu. Taky tam přestanu chodit...
Nejde o to e by Insignia měla patný podvozek, to určitě ne. Jde o to e je extrémě těká. Platforma Epsilon II patří k nejtěím ve své třídě. Stačí se podívat, kolik váí Insignia a porovnat s konkurencí.
V dnení době je spíe trend váhu automobilů sniovat ne zvyovat. I Peugeot 508 shodil nějaké to kilo oproti předchůdci. Prostě tím podvozkem by si Citroen C5 nijak extra nepomohl, nehledě ke ztátě jedinečnosti při případném oputění hydrauliky. Rozhodně mi přijde platforma PF3 konstrukčně lepí (lichoběníky v předu, víceprvek vzadu,hliník ), jediné co umí Epsilon II navíc oproti PF3 je montá pohonu 4x4, ale to by se mohlo u nové C5 řeit podobně jako u Peugeotu 508 RXH.
Spíe ne postavit C5 na podvozku Insignie by mohlo PSA spolu s GM pracovat na zcela novém typu společné platformy, která by se dala pouít jak pro vozy GM , tak pro Citroen, která by umoňovala montá hydrauliky a zároveň byla lehčí ne Epsilon II/PF3. No a zatím by mohl Citroen bez zpodění vydat nástupce C5 na původně plánové platformě BVH premium i s hydraulickým podvozkem |
| |
| |