|
Dobré poledne, vem děkuju za příspěvky.
Jsem laik a prvně jsem tipoval převodovku. Před zveřejněním videa & dotazu jsem byl v KAPS/Kojetín, kde mi po 15min zkuební jízdě řekli, e to převodovka nebude. Tipovali to na poloosu nebo na silentbloky (motoru).
Zajel jsem do Hulína, kde ke své spokojenosti servisuju pravidelně. Vyměnili 2 silentbloky motoru, přesto se tento zvuk ozývá dál. Řekli mi, e bych to měl nechat, a se to "projeví víc", e jinak by se musela povyměňovat půlka auta. Taky neví.
Hanz 397 napsal(a): se si jistej,e ty zvuky dělá převodovka?
Vůbec ne. Původně jsem si to myslel, protoe se ten zvuk ozýval při změně převodového stupně. Převodovka řadí dobře, nahoru, dolu, zpátečku, automat, manuální změna stupně - ve OK. Po studeném startu (1 z 5) je převodovka první minutu dost rozváná, jakoby "tupá".
Hanz 397 napsal(a): to kolísání otáček dělá ty,abys to vyvolal,nebo to takhle dělá samo?
Já, abych v 1.800 otáčkách vyvolal ten zvuk. Nehoupe. Ten zvuk zní jako drnčení, rezonance, jako větrák, který se o něco zadrhne takové "kchrrr". Ten zvuk pozoruju vlastně od doby výměny oleje v převodovce (také Kaps). Ozývá se jakoby přímo přede mnou, ale to je těkou soudit.
bubakkaja napsal(a): A to se tam v te am6 nemeni nejaky filtr?Moje sice radi normalne ale radeji ho vymenim at mam pokoj.
Je tam filtr, ale "uvnitř", převodovka by se musela rozdělat. Proto při výměně oleje tento filtr neměnili.
tief napsal(a): co vibrace ? pazvuky a vibrace dela hydromenic kdyz je pred/po smrti
Nic, co by stálo za řeč, auto se netřepe, nevibruje. Hydroměnič jsem tipoval, ale to by mi v Kapsu snad potvrdili a udělali bysme to.
tief napsal(a): muze to byt neco co s tim nesouvisi, co na Nko kdyz to vytocis dela to taky ?
Ne, nedělá, otáčky jdou nahoru čistě. Bude to někde na převodu síly ven z motoru.
Hanz 397 napsal(a): to dělá v závislosti na otáčkách