Petr84
|
03.04.2012 14:59 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
|

|
ahoj,
moje stávající auto umírá a já potřebuju velké kombi (dělám v pivovaře a furt kamarádům vozím nějaké basy nebo sudy) a nakonec mi vyly tři vozy:
- octavia II
- modeo MKIII
- C5 II
Rozpočet mám max. 200t (= cca 150t na koupi a 50t na servis). Na pocit z řízení a závodění mám motocykl, take se přikláním k C5 (proto taky píu na tohle fórum) - jde mi hlavně o pohodu při řízení, BEZPEČÍ ve voze, POHODLÍ při cestování. Auto je prostě pro mě sluha, který mě bezpečně a SPOLEHLIVĚ dopraví z bodu A do bodu B, jestli přijedu o 15min. později mě netrápí, dost často toti vyjedu o hodinu později
Ročně najezdím tak 10 - 15tkm. V podstatě celý týden auto stojí a na víkend jedu někam dál (250 - 800km).
No a řeím nekonečnou hádanku benzín nebo nafta. Zkusím tady napsat svoje pocity a byl bych rád za vae názory. Tohle fórum pročítám u nějakou dobu, moudrý jsem a nejsem. Přikláním se (zatím) benzínu (2.0i 103kW).
Benzín:
plusy:
a) auto rychleji topí
b) pro můj nájezd km lepí
c) nií předpoklad oprav po koupení a větí celková spolehlivost (???)
d) cena za km rozumná při přestavbě na LPG (je tenhle motor na to ok?) - i kdy na tipcars.cz byl o tom teď zajímavý článek a nelze nesouhlasit
e) nafta patří do kamen (pozor, vtip!)
mínusy:
a) minimum nabídky ojetin (známí tahají auta z Francie - bude to tam lepí?)
b) nemám kamaráda s diagnostikou - tady jsem četl spoustu rad, a si ho s sebou vezmu - kde a komu napsat/zavolat?
c) pro C5 je prý ideál nafta
U nafty se bojím:
a) servisu u ojetiny (setrvačník, spojka, turbo, vstřiky, FAP.....) - aby to pak nestálo jako celé auto...
b) zimy na vysočině
c) celý týden auto stojí - vrstvení nafty + zima na vysočině = nejedu a nepojedu?
Zkueností moc nemám, rád si přečtu vae názory a rady.
Díky, hezký den. |
| |
| |