Ono to hooodně souvisí s hustotou provozu. Tehdá kdy po silnici na jednom úseku za den projelo 20 motorek a tři auta tak to bylo docela dost. Proto těch třískanců a nebotíků bylo méně, aut a motorek bylo málo. Teď je těch dopravních prostředků více a tím i více nehod s nebotíky.
Jinak motorkářů se nezastávám, ale respektuji je. Kdy má někdo potřebu sednout v -20 na motorku a někam jet, tak je to jeho věc a jeho klouby. Otec nebo strejc by mohli vyprávět kolikrát jeli v únorových mrazech na motorce z Ústí do Prahy do práce na loď. Dodneka oba skuhraj nad bolavými klouby. To e za svou mladickou motorkářskou kariéru oba rozflákali skoro 30 motorek je jiná. Jene tehdá byl prd provoz, tak to větinou končilo dolámanou motorkou, sedřenou kůí a boulemi. V dnením provozu by byli oba mahem u pod drnem.