Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Testy C5 I, C5 II a C5 III
Klokan
07.03.2012 02:13 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
99
Ono je to podle mně závislé na tom, jestli mᚠmasážní sedačku nebo ne. Páč v pravý kůži by sedačka musela vypadat jak xicht nasranýho buldočka, aby to ta kůže neodnesla .....

Proto to není na zadních .....

PS: do mekáče si to zvedni, od toho mᚠhydrauliku - pak mᚠrozhovor face to face
čudly na volantu - auto směr drží bez keců, tak nemám problém jednou věnec pustit
tempomat - souhlas , přemontovat z XMka by bylo lepší
automat je zlenivělej když jezdíš klobouka, když ale párkrát zasportuješ, tak se to naučí.Je pak znát že jde hned za plynem
Kdo je zvyklej na loketku z XMka, tak nemá problém. Když je ta spolujezdkyně pěkná, tak ani ten z Pětky nemůže naříkat (jen celej ten tunel občas trošku vrzne při nastupování stylem Tsunami...)
V další verzi C5ky bude tlačítko výstražnýho trojúhelníku na pravým zrcátku zvenku zepředu....
Automatický zatmavování všech tří zpětných zrcátek v noci je bomba ... zejména když mně dojíždí nějakej HIDkař (teda né že by to bylo častý, ale když třeba něco hledám někde a tak ... tak se i přiblížit může. Zejména ve městě ... )

Pětka je na šířku vevnitř trošku menší než XMko, ale je to daný konstrukcí a bezpečností. Stačí se podívat, jakej práh člověk musí přelézt, když provádí do tanku v tank ...

dneska jsem se vrátil služební koktávkou 1.9 TDI po 1200 km a zlatý cokoliv s hydrou, posilovačem, tempomatem atp. A těch obligátních 3,2347 l ... no nevim ... mně to ukazovalo 6,5 po prázdné dálnici Pha - Mainz - Pha

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator