 | |  |
Darja
|
06.03.2012 18:36 -
Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
|
|

|
Inu... já prostě musím něco napsat 
V C5 I mám najeto něco přes 100tis, jezdila jsem v lexusech, oplech, toyotách, mazdách. Teď brázdím ulice v C5 III. A nedá mi se nepodělit o moje dojmy a záitky.
Začnu negativním.
Protoe jsem Pidilidi vejkou, tak výhled mám na prd. Jak dopředu tak z boku, plusem budi, e výkově stavitelná sedačka se dá dát tak vysoko, e na cestu nekoukám přes volant. Ale do boku je to v háji. Třeba taková drobnost, jako parkovací lístky, mě trochu přivádí k ílenství. Prakticky se z okýnka musím vykrábat a to mám zrcátko nalepené na té maince. To samý okýnko u mekáče, tam řvu na obsluhu, hoďte to kafe dolů, já to snad chytím.
Dalí nevýhodou pro pidilidi s malou rukou jsou tlačítka na volantu. Pevný střed mi vůbec nevadí, ba je to hezká alternativa páček pod volantem (na ovládání rádia), ale pro mení ruku je trochu problém při správném drení volantu dohmátnout na ty spodní, bez putění věnce.
Trochu mě drtí ovládání tempomatu, na to bylo pádýlko trochu ikovnějí.
Trochu zvlátní je dráha pedálů, brzdový je o kousek vý jak plynový, co se v bagančatech trochu blbě selapává.
A teď to lepí:
Jízdní komfort je stále neskutečný. Uvádím, e samosebou jezdím v hydraulické C5, ádný stočený dráty se nekonají.
Krásně přeposilované, tak jak to mám ráda, naprosto bez námahy.
AM6 řadí naprosto perfektně, tie, neznatelně, prostě automat jak má být. Jen při prudí akceleraci si ádá trochu ráznějí pokyn jak 4HP20.
Při zvlněných nerovnostech se pohupování projevu lépe jak v C5I (s největí pravděpodobností je to také dáno tím, e má o 100tis méně nalétáno a náprava je jako nová), příčné nerovnosti tie drcnou, ale hodně dělá profil gum.
Zadní náprava: Z hlediska údrby je to náročnějí, jak jednoduchá vlečná, ALE daleko lépe se zadek nese a je to silně cítit v prudkách zatáčkách, náklony jsou větí jako u předchozí generace, ale prdel doopravy moc pěkně sedí a utrhnout starí C5 je daleko jednoduí.
Odhlučnění interiéru nebudu komentovat, je skvělé.
Jsem sice pidilidi ale i velkoprdelník, i přesto si sedačky nemůu vynachválit. Kdy si dáte tu práci a nastavíte je tak, jak potřebujete, sedí se v nich bomba. Pro vyí lidi bude problém pravé koleno a kratí sedák. Boční vedení je peckové, velmi jsem ho u C5 I postrádala. Opěrka hlavy je dobře řeená.
Trochu postrádám loketní opěrky, ač né moc vzhledné, tak velmi praktické ve starí generaci. Zdejí loketní opěrka je prostě jedna a děl se se spolujezdcem.
Hodně lidi v recenzích zmiňují chaotické ovládání veho, e je přespříli tlačítek. Nejsem chlap, tlačítka mě nezajímají, technika taky ne. Ta nejdůleitějí mám na volantu, popřípadě vyhřívání a podobné, v zimě hodně pouívané čudly, jsou v dosahu a dobře vidět. ádný chaos. Jediné, co se nepovedlo, jsou varovky, ty jsou umístěné na prd.
Na klimu jsem neahala ani v C5I, prostě to bylo nastavené na teplotu a automatiku a autíčko, starej se ty.
Zbytek funkcí ovládám těmi rolujícími se kolečky, které jsou pěkně umístěné, e ruka nejde z volantu. Je to trochu o tom se to naučit ovládat, ale to jsem měla problém i v lexusu, který má ovládání udělané jako "my" na středovém tunelu. Stále ádný chaos nepociuji...
Samozřejmě, e výbava trochu dohání neduhy ve výhledu. Nemám odhad, ale vůbec, hlavně na čumec, sice to člověk chytí časem, ale přední PA je do začátku k nezaplacení. Jetě jsem nevyzkouela to čmuchání parkovacího místa, protoe tak nějak vím, e se narvu tam, kam jsem se narvala se starou pětkou.
Poloměr otáčení mi přijde lepí jak u starí pětky a při plném rejdu není řízení takové gumové.
Vzhled hodnotit nebudu, je to subjektivní. Ale kadopádně zpracování interiéru je pěkné, a na fakt, e kus koených sedadel je koený a kus koenkový, je na pěkné úrovni.
chrocht... |
| |
| |
|
|