Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Testy C5 I, C5 II a C5 III
Darja
06.03.2012 18:36 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III
99
Inu... já prostě musím něco napsat

V C5 I mám najeto něco přes 100tis, jezdila jsem v lexusech, oplech, toyotách, mazdách. Teď brázdím ulice v C5 III. A nedá mi se nepodělit o moje dojmy a zážitky.

Začnu negativním.

Protože jsem Pidilidi vejškou, tak výhled mám na prd. Jak dopředu tak z boku, plusem budiž, že výškově stavitelná sedačka se dá dát tak vysoko, že na cestu nekoukám přes volant. Ale do boku je to v háji. Třeba taková drobnost, jako parkovací lístky, mě trochu přivádí k šílenství. Prakticky se z okýnka musím vyškrábat a to mám zrcátko nalepené na té mašince. To samý okýnko u mekáče, tam řvu na obsluhu, hoďte to kafe dolů, já to snad chytím.
Další nevýhodou pro pidilidi s malou rukou jsou tlačítka na volantu. Pevný střed mi vůbec nevadí, ba je to hezká alternativa páček pod volantem (na ovládání rádia), ale pro menší ruku je trochu problém při správném držení volantu dohmátnout na ty spodní, bez puštění věnce.
Trochu mě drtí ovládání tempomatu, na to bylo pádýlko trochu šikovnější.
Trochu zvláštní je dráha pedálů, brzdový je o kousek výš jak plynový, což se v bagančatech trochu blbě sešlapává.

A teď to lepší:

Jízdní komfort je stále neskutečný. Uvádím, že samosebou jezdím v hydraulické C5, žádný stočený dráty se nekonají.
Krásně přeposilované, tak jak to mám ráda, naprosto bez námahy.
AM6 řadí naprosto perfektně, tiše, neznatelně, prostě automat jak má být. Jen při prudší akceleraci si žádá trochu ráznější pokyn jak 4HP20.
Při zvlněných nerovnostech se pohupování projevu lépe jak v C5I (s největší pravděpodobností je to také dáno tím, že má o 100tis méně nalétáno a náprava je jako nová), příčné nerovnosti tiše drcnou, ale hodně dělá profil gum.

Zadní náprava: Z hlediska údržby je to náročnější, jak jednoduchá vlečná, ALE daleko lépe se zadek nese a je to silně cítit v prudkách zatáčkách, náklony jsou větší jako u předchozí generace, ale prdel doopravy moc pěkně sedí a utrhnout starší C5 je daleko jednodušší.

Odhlučnění interiéru nebudu komentovat, je skvělé.

Jsem sice pidilidi ale i velkoprdelník, i přesto si sedačky nemůžu vynachválit. Když si dáte tu práci a nastavíte je tak, jak potřebujete, sedí se v nich bomba. Pro vyšší lidi bude problém pravé koleno a kratší sedák. Boční vedení je peckové, velmi jsem ho u C5 I postrádala. Opěrka hlavy je dobře řešená.

Trochu postrádám loketní opěrky, ač né moc vzhledné, tak velmi praktické ve starší generaci. Zdejší loketní opěrka je prostě jedna a děl se se spolujezdcem.

Hodně lidi v recenzích zmiňují chaotické ovládání všeho, že je přespříliš tlačítek. Nejsem chlap, tlačítka mě nezajímají, technika taky ne. Ta nejdůležitější mám na volantu, popřípadě vyhřívání a podobné, v zimě hodně používané čudly, jsou v dosahu a dobře vidět. Žádný chaos. Jediné, co se nepovedlo, jsou varovky, ty jsou umístěné na prd.
Na klimu jsem nešahala ani v C5I, prostě to bylo nastavené na teplotu a automatiku a autíčko, starej se ty.
Zbytek funkcí ovládám těmi rolujícími se kolečky, které jsou pěkně umístěné, že ruka nejde z volantu. Je to trochu o tom se to naučit ovládat, ale to jsem měla problém i v lexusu, který má ovládání udělané jako "myš" na středovém tunelu. Stále žádný chaos nepociuji...

Samozřejmě, že výbava trochu dohání neduhy ve výhledu. Nemám odhad, ale vůbec, hlavně na čumec, sice to člověk chytí časem, ale přední PA je do začátku k nezaplacení. Ještě jsem nevyzkoušela to čmuchání parkovacího místa, protože tak nějak vím, že se narvu tam, kam jsem se narvala se starou pětkou.
Poloměr otáčení mi přijde lepší jak u starší pětky a při plném rejdu není řízení takové gumové.

Vzhled hodnotit nebudu, je to subjektivní. Ale každopádně zpracování interiéru je pěkné, až na fakt, že kus kožených sedadel je kožený a kus koženkový, je na pěkné úrovni.

chrocht...

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator