 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Powerbox |  |
Pablik1
|
05.03.2012 08:07 -
Re: Powerbox
|
|

|
Hanz 397 napsal(a): Ták a znova tohle téma  . Dneska přivezl pán nachipovanou 520i(!) a e prej nějak divně jde motor. Diag-výpadky zapalování 5. válec. Říkám si:mrtvá cívka,dost častá závada... Vyměním,smau,natočím a ... nic. ádná změna. Tak si odpojím vechny cívky,vezmu za startér a počítám válce,jak těkají v kompresní úvrati-1...2...3...4...5...nic...1...2...3...4...5...nic. Kde je? Má jich být est! Tak změřím komprese a na 5. vůbec nic. Zatím jsem sundal jen ventildekl a pod ním se válela pruina z ventilu. Pak jsem nael jetě kousek dříku... Zítra motor vyndám,rozeberu a zjistím,co se stalo. Jasně,obránci tuningu namítnou,e to s tím nemusí souviset. Mají pravdu,nemusí,ale u jsem od kluků,co dělají v jiných zastoupeních přesně o téhle závadě přesně na tomhle motoru(ale větinou větím obsahu) vdycky po čuningu slyel... Take chipaři mají nejspí dalí zářez na noasu... tak zrovna včera jsem byl s kolegou na pivku(má61let)a podotýkám je to profi TUNNER(dělá montáe aparatur)-má Báwo 328i a pochlubil se právě protočeným tachoem na hranici 300tis.km a bez problémů.chiptunning,laděný svody+výfuk+nějaká lehké zásahy v motoru(kované sedla+tvrdí pruiny)hudba o výkonu 1,2kW,kromě oilu+běných věcí naprosto bez problémů.na jaro mám zcuka z klukama kde vichni mají takové nebo makové úpravy na motorech,jeden znich má opel calibra 2,0 4x4 přeplňovaný totálně překopané co jde a během sezony min.4x.pouije NOS-bez potíí,samozřejmě pálí písty jak na běícím pásu ale kalibra má najeto 170tis.mil a stále ready...a co se týká úprav stačí se podívat na octávku:1,9tdi 66kW=77kW co je taky v podstatě tunning(tovární)a jsou tady v čr.kousky co mají nahrkané 500tis.a stále jedou a stále jedou!a taková malá tech.poznámka o tunningu:JE TO HLAVNÉ SRDCOVÁ ZÁLEITOST |
| |
| |