felix81
|
28.02.2012 22:46 -
Re: Problematika a funkce EGR
|
|

|
jogcar napsal(a): Alx, to som slusne napisal 
Felix - 5.7l cca
c5vyskov - no koment - pristup 10 rocneho decka.
Tak hele ty chytrolíne ekologickej a bude jezdit za 5l na 100km jako moje stará s 303 000km 2.1TD se zaslepeným EGRem, tak začni něco povídat, ale nejdřív začni trochu přemejlet ne něco vypustí na klávesnici.
Já těch zplodin do ovzduí vypustím méně ne ty. Ty vypustí 5,7l zplodin já 5l zplodin na 100Km. To e je tvoje auto vybavené FAPem EGRem a jinou vymoeností jetě neznamená e při tvé spotřebě paliva ty sajrajty se do ovzduí nedostanou. Něco ti zůstane ve FAPu kterej a se ti ucpe tak ho nechá vypláchnout a ty saze se stejně ven dostanou.
A to nemluvím o tom e výroba rádoby ekologických vozů stojí spoustu energie, materiálu a stejně po pár letech u ekologické nejsou. Rozhodně pro mě je ekologičtějí kdy támhle nějakej vesničan má v provozu a ve vlastnictví 30let staré dieselové "piáno" s milionek km na tacháku, protoe on si nekupuje kadejch 5 let jinou popelnici a nepodporuje se neustále zvyující výrobu osobních vozů a tím i větí zátě na přírodu. Proto i já hodlám (kdy se mi nenaskytne "piáno") přes budoucí odpor úřadů a ekologů udret mé úsporné XMo v provozu co nejdéle.
jogcare rozhodně to od tebe nebyl konstruktivní příspěvek. Vem si příklad z jumepa, Mikry, Hanze a jiných. |
| |
| |