jruze
|
26.02.2012 10:54 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
|

|
DaveLbc napsal(a): Jedna-estka ve střední třídě? A proč ne?
Při cestování v C5 jsem nabyl příjemného pocitu, který pramenil z klidné jízdy a velké bezpečnosti, jaká z vozu čií. Se základním dieselovým motorem není C5 ádný dravec, ale ona tímto dojmem nepůsobí ani s třílitrovým estiválcem. Citroën C5 má klidnou povahu a motor 1,6 HDi mu plně vyhovuje. Dynamika vozu je s tímto motorem dostatečná a co mu odpustíte při akceleraci, odpustí on vaí penězence při tankování paliva. Kdo hledá komfort, bezpečnost, úsporný motor a přístupný zavazadlový prostor (C5 je liftback), najde v modelu C5 dobrého kamaráda pro sebe i pro celou rodinu. Jako třeničku na dortu nabízí Citroën tento model se zajímavými akčními slevami: základní cena 744 tis. korun byla zlevněna na 585 tis korun (sleva 159 tis. korun).
Pavel Janda dodává: Překvapilo mě, kolik lidí pohlíí na Citroën C5 v této specifikaci s despektem. Cé-pětku s motorem 1,6 HDi pod kapotou mají za chudého příbuzného vozů střední třídy a nerozumnou volbu z hlediska dynamiky i spotřeba, která bývá s příli slabými motory spíe vyí ne nií. Test nás ale přesvědčil o tom, e podobné přehlíení vozu vůbec není na místě, vůz nabízí naprosto bezproblémovou dynamiku a spotřeba je naopak jeho velkou předností. Není tomu tak dávno, co byl standardem střední třídy VW Passat s motorem 1,9 TDI 81 kW, později TDI-PD 85 kW. Passatů s těmito motory se prodaly tisíce a nikdo se nad jejich výkonem nikdy nepozastavoval. C5 má s motorem 1,6 HDi výkon prakticky totoný, přesto se nad ním pozastavuje kadý druhý. e by problémem byly tři deci objemu? Těko říci, kadopádně jsem si jist, e s touto cé-pětkou si na silnici rozhodně ostudu neutrhnete...
Plusy:
- projev a spotřeba motoru
- komfort jízdy
- přístupný zavazadlový prostor (liftback)
- bohatá základní výbava, pasivní bezpečnost
Mínusy:
- málo odkládacích míst u řidiče
- občasné problémy při řazení zpátečky
A kolik 2.0HDI měnilo turbo při stejném nájezdu Km? |
| |
| |