jruze
|
15.02.2012 01:03 -
Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
|
|

|
Vaculik007 napsal(a): Kdy začly mrazy, tak mi 2,2hdi chytlo asi tak na minutu a potom chcípnul. Myslel jsem, e je zamrzlá nafta, tři dny stál ve vytápěné dílně a nic, v servisu vyměnili podávací čerpadlo a dva dny byl klid. Poté asi po deseti kilometrech po dálnici motor zhasl a hotovo. Nevím u co s tím, v servisu tvrdí, e do čerpadla nejde proud, ale e by takhle najednou a zrovna kdy jsou mrazy??
Tohle jsem řeil nedavno - na 90% BSM - vyměň ho. Jako pomoc v nouzi jde zhotovit nouzovka.Já pouil z vraku svorkovnici (zástrčku) do čerpadla jsou tam dva silnějí vodiče + a - na ty jsem připojil zástrčku do zapalovače a tím vybavil zákazníka (aby obden nejezdil ke mně na laně) - u mne auto po výměně čerpadla vdy OK - druhý den někde KO . Pomohlo a výměna BSM - od té doby asi 4. měsíce ve OK (14.dní jsem se to snail řeit čitěním kontaktů a proměřováním atd.. )Můe připevnit dvoulinku na vodiče u svorkovnice a jako nouzovku do zapalovače na dojezd - nezapomeň po jízdě odpojit- čerpadlo ti do hodiny vytluče aku.- Je to levnějí ne odtah.Jinak na schema od Jumepa je napájení čerpadla z BSM napřímo a ukostření rovnou na karoserii. |
| |
| |