Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Startování v nízkých teplotách - diesel
jruze
15.02.2012 01:03 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel
U??vate?
Vaculik007 napsal(a):
Když začly mrazy, tak mi 2,2hdi chytlo asi tak na minutu a potom chcípnul. Myslel jsem, že je zamrzlá nafta, tři dny stál ve vytápěné dílně a nic, v servisu vyměnili podávací čerpadlo a dva dny byl klid. Poté asi po deseti kilometrech po dálnici motor zhasl a hotovo. Nevím už co s tím, v servisu tvrdí, že do čerpadla nejde proud, ale že by takhle najednou a zrovna když jsou mrazy??


Tohle jsem řešil nedavno - na 90% BSM - vyměň ho. Jako pomoc v nouzi jde zhotovit nouzovka.Já použil z vraku svorkovnici (zástrčku) do čerpadla jsou tam dva silnější vodiče + a - na ty jsem připojil zástrčku do zapalovače a tím vybavil zákazníka (aby obden nejezdil ke mně na laně) - u mne auto po výměně čerpadla vždy OK - druhý den někde KO . Pomohlo až výměna BSM - od té doby asi 4. měsíce vše OK (14.dní jsem se to snažil řešit čištěním kontaktů a proměřováním atd.. )Můžeš připevnit dvoulinku na vodiče u svorkovnice a jako nouzovku do zapalovače na dojezd - nezapomeň po jízdě odpojit- čerpadlo ti do hodiny vytluče aku.- Je to levnější než odtah.Jinak na schema od Jumepa je napájení čerpadla z BSM napřímo a ukostření rovnou na karoserii.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator