Mikra
|
31.01.2012 15:02 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
|

|
Pročistit palivový filtr je stejný, jako vyměnit bahno za bláto. Mám s tím zkuenosti. Jedině vyměnit, buď vloku a nebo celý, co je případ mého auta a taky 1.6 HDi. Palivový filtr se tak zanese, e stačí nií teplota a u nepropoutí naftu. Ten sajrajt v něm nejde ničím obyčejným rozpustit, take jediný moný čitění je výměna. A u HDi je potřeba měnit co nejčastěji, zpravidla při výměně oleje. Pamatuj, e to je jediná ochrana tvýho vstřikovacího systému, kterej se pínou v naftě můe pokodit, nebo i zničit. A e i v tý nejlepí naftě těch drobných nečistot je hodně, to poznal kadý, kdo se někdy setkal se starí vlokou filtru. A jestli ti autorizák v záruce tvrdí, e to pročistil, tak le a podvádí a pravděpodobně si tě připravuje na větí opravu. Nedej se odbýt a pokud nechtějí spolupracovat, změň servis. Uvidí, co ti na to řeknou jinde. I s tím mám bohatý zkuenosti. |
| |
| |