jruze
|
18.01.2012 22:01 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
|

|
paja.lbc napsal(a): Ahoj vem,
tak jsem se stal té majitelem této chyby. Diagnostika ukázala 3 chyby.
P0101 - Signál průtokoměru. Koherence sníeného průtoku vzduchu.
P1138 - Regulátor tlaku paliva.Vypnutí je poadováno, ale regulátor je stále aktivní
P1537 - Strategie proti varu(V84->). Strategie je aktivována.
Závady smazány
Druhý den závada naskočila znovu.
Dalí diagnostika ukázala závadu na okruhu recirkulace výfukových plynů.
Auto se chová tak, e pokud je studené, a s chybou, tak nejde do otáček, netáhne. Pokud ujedu cca 1-2 km náhle se probudí a jede jako kdyby se nic nedělo. Pokud v rámci dne jezdím s několika zastávkami dojde k výmazu chyby (kontrolka i displej). Druhý den je tam zpět. Stačí nastartovat a ani jetě nemusím lápnout na plyn.
Otázka zní, je to na nový EGR? Hadičky podtlaku jsem ji kontroloval a nic patně jsem nenael.
Díky za kadou radu.
Dojeď k někomu co ví co jak a s Lexii.Udělejte vláček u jste od tamtud dva a přijeďte
EGR není jen hadička a bez diag ti nikdo pořádně neporadí-to nejde.(pomatené čidlo teploty,ovládání EGR ventilu,váha vzduchu,regulátor tlaku paliva a dalí - diag - měřené hodnoty............) |
| |
| |