Roozena
|
11.01.2012 17:24 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
|

|
Jen taková vsuvka - eliminace síly motorku vřazením odporů do napájecích větví vinutí nepomůe, respektive můe napáchat celkem potíe, páč detekce krají polohy na principu rapidního zvýení odběru proudu nebude v tomto případě fugovat, nebo se díky vřazenému odporu proud dostatečně nezvýí a ovládací logika si bude myslet, e je klapka stále někde na cestě k dorazu a nevypne napájení motorku... Elelktronicky je to řeitelné snad jen tak, e se na vnejí hřídelku nalepí reflexní prouek a nainstlaují se dvě mikro opto IR závory a jednoduchá logika, která po seprnutí závory na okamik vyzkratuje relátkem napájení, čím se zvýí odběr přesně tak, jako by motor dojel na doraz. Logika ventilace si bude "myslet", e je motor v krajní poloze, čím prakticky bude (respektive nepatrně před) a nebude docházet k namáhání dorazů. Nicméně - jen teoretizuji, páč jsem to rozebraný neviděl a netuim, jetli je tam dostatek míst na instlaci IR gate, ale skoro bych se divil, kdyby me, páč se děají opravdu miniaturní... je to jen třá nápad k uvaování a nic sloitého na realizaci. Jak jsem tak viděl a dovolím si posoudit - rozhodně jednoduí, ne kuchat palubku a jednotku ventilace... |
| |
| |