Roozena
|
19.12.2011 17:20 -
Re: Pneumaticke vzpery kapoty motoru
|
|

|
Pod haubnu se zase a tak často neleze, aby bylo nutno mít plynové vzpěry. To bych oelel.
Otevírání víka nádre z prostoru řidiče - nechápu, proč to není instalováno. O kategorii ní to dnes není ádná vzácnost a nevěřím tomu, e je to takový technický a neřeitelný problém. Snad mě napadá jen spojení s nějakou poblbanou otázkou safety, ale pokud řidič nechá klíčky ve spínačce není zase a tak pádný důvod to neinstalovat... Pravděpodobně toto plus zruení osvětlení interieru a dveřních kapes je důsledek oblíbeného cost cuttingu. Bylo by asi vhodné si přiznat, e C5 neni ádné vyjímečné auto a týkají se jej stejné procedury abolesti, jako kterého koliv jiného auta v dané kategorii... Nutno podotknout, e Germáni etří poněkud méně a na trochu jiných partiích, ale znát je to také. Btw - co je pravdy na tom, e C5III má AL haupnu či co?... |
| |
| |