 | |  |
Roozena
|
20.11.2011 10:05 -
Re: Originál denní svícení / C5 III
|
|

|
pokud si pamatuji, tak při laborování s diagnostikou na téma denního svícení jsem v příslušné položce nalezl 3 eventuality.
1- daylighting off
2-daylighting ON - as a part of main headlamp
3- daylighting ON - as a dedicated lamps
a kupodivu - 3 je správně,páč volba 2 je dle mě pro případ, že nejsou světlomety vybaveny speciálními žárovkami pro daylighting a svítí se potkávačkami.
V obou případech se v menu sdruženého přístroje objeví možnost denní světla zapnout ale pouze v případě 3 budou aktivovány 20W žárovky ve spodní části světlometů.
K výměně žároveq. Jednak - je tam speciální typ žárovky, který se jmenuje " tadysesnadněkdokurwaposral", páč cena lampy je bratru 1300 Kč (což se dá řešit výměnou jen vlastní skleněné "bubliny" v patici žárovky ze kterí jde tato část poněkud nelehko vytáhnout - náhradní žárovka je běžná 12V/20W halogenka běžně ku dostání - někdo to tu už popisoval) Výměna vlastní žárovky?... netušim. Málem sem si zlámal hnáty a prsty - pravda ze zhora jsem se dostal pravděpodobně do míst, kde je ve spodní části světlometu patice žárovky, ale nehnul jsem s ní ani o prd. Jsou dle mého názoru tři cesty
- horem s nějakým krutým knowhow a megatoolem
- demontovat mlhovku a dírou ze spoda - ovšem jestli tam půjde došáhnout netuším
- demontovat nárazníq, korpus sdruženého světlometu a pak je to pochopitelně brnkačka.
uvažoval jsem o tom, kterak nahradit tuhle pojevenou žárovku LED, ale pokud by to mělo nějak vypadat, tak to znamená demontovat a rozebrat světlomety, což je peklo. Dá se to, (dělal jsem to na P206 i na Supu) ale auto je min na celej den zapikaný, chce to dobře vybavenou dílnu, šikovnost, trpělivost a odvahu, páč se čéku furt honí hlavou, kolik ho to bude stát, když zkurví adaptivní bixenonová světlomet. BTW - ideální by byl světlomet z bouračky - jucknout se, jaká je vnitřní architekturaa podle toho vymyslet umístění dioad a chladičů. |
| |
| |
|
|