Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Snímač tlaku vzduchu v sání
Majk-fox
13.11.2011 22:27 - Re: Snímač tlaku vzduchu v sání
99
Tak mládenci, uzavřeme tuto problematiku.
Jelikož je tu spousta vláken, kdy se sice řeší problém,ale po vyřešení už nikdo nenapíše, jak to dopadlo a řešení.
Takže po diag. v servisu ukazovalo, že nejde turbína,jak by měla a stále plní kolem 70% i tam, kde by neměla. Takže následovala kontrola turba a zjistilo se, že je totálně zarezlé naklápění a jednoduše nefungovalo regulování/ naklápění, dále jím něco prošlo, takže jednak lopatky byly nasekané a potom také zdeformovaná vrtulka, ta co fouká výfuk. plyny. Proto v nízkej relativně jelo, sice pískalo ,ale jelo, ve vysoký ale přeplňovalo moc a házelo to do nouzáku. To také ty ku.. , co to od nich mám zjistili,ale poskládali to dokupy, vypojili snímač a hurá to prodat,jako top stav.
Teď je otázka, proč to bylo tak zarezlé, prý to ještě v servise neviděli . Vypadá to, že se to auto loudalo a pak.než se prodalo i delší dobu stálo. Asi tomu nepřispěl ucpaný FAP,ale to je v jiném vlákně.
Nyní je FAP bez keramiky a nová turbína včetně regulace a celého mechanismu a konečně místo pískání slyším nasávání turbíny a hlavně konečně věřím tomu, že mám pod kapotou 140 koníků. 12 000 jsem s ním najezdil co ho mám a vlastně jsem to mohl totálně doku.., kdybych byl janek a pořád to točil.

Ještě 1 věc. Na jaře jsem si byl nechat nahrát češtinu u Autodiaga a už ten mi při diagnostice řekl, že je v hajzlu FAP a turbína, ale nechtěl jsem mu věřit, vždy to přece ,,jelo" a já lbec to neřešil.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator