Mikra
|
08.11.2011 21:50 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
|

|
Lubo74 napsal(a): Najezdíme 7-8000km ročně. Pro mě tedy ropa = vyhozené peníze. Pro nomadm a jeho směném nájezdu jako mám já to platí takté. Stačí si pročíst kolik kdo do auta vrazil a kolik najezdí ročně. Kdy si to propočítám tak se to mě ani jemu nevyplatí. Kdy budu jezdit 25 000km ročně tak si ropu také pořídím.
Tak nevím, proč by při malým nájezdu měl ropák mít větí náklady? Při 7 a 8 tisících km ročně to vypadá na olej s filtry tak jednou za tři roky a kdy teda tak málo najezdí, tak ani nic neopotřebuje a nic taky neodejde. Tak o jakých nákladech je řeč? Přesně jsi vystihl podstatu. Ropáci mají vyí náklady na servis, protoe víc najezdí. A to proto, e kdo hodně jezdí, tak kouká po naftě, protoe ta to líp snese a dýl vydrí.
Mýtus, e nafta se vyplácí jen při velkým ročním nájezdu je nesmysl. Obzvlá v případě, e ojetých C5 v dieselu je víc a mají moná nií pořizovací cenu ne benzíny. A dnes u ani nový nafáky nejsou vdycky draí ne benzíňáky.
Kdyby lo o otázku krátkých tras, tak bych mohl souhlasit, ale malý roční nájezd opravdu není důvodem k NEpořízení diesela. |
| |
| |