Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Aditiva do nafty a palivového systému
felix81
31.10.2011 20:15 - Re: Aditiva do nafty a palivového systému
99
Jen doplním: To že je VIF jeden z nejlepších aditiv o tom žádná, sám používám jedině VIF. Ale to bych nesměl bejt štouravej a zvědavej uživatel dieselu abych si nezačal hrát na malého chemika.
No popadl jsem petku čistý nafty, petku aditivovaný nafty VIFem v normálním poměru (na 20l jednu odměrku) a třetí petku předávkované nafty VIFem 1:1
Výsledek v -17 stupních: čistá nafta zatuhla tak že netekla (lezl z toho takovej divnej rosol, skoro jak smrkanec z rýmy)
druhá petka s normálním poměrem VIFu s naftou byla lehce zakalená parafinem a stále tekla
třetí petka s brutálním poměrem VIFu a nafty ( 1:1 ) Sice to teklo, ale jako med a vzhledově se mi zvedl kuférek.
Všechny petky byly v mrazu 2 dny a 2 noci. Pak se oteplilo k -8 stupnů a parafíny zmizely a petky byli krásně průhledné. Začátek parafínování všech petek byl kolem -12 stupnů. a bylo jedno ve které je VIF.

Naučil jsem se stupnovat poměry podle předpovědi počasí. Do -10 pod nulou dávám jednu odměrku na 20 l
Do -15 pod nulou dvě odměrky na 20l a co je nad -15 tak peru bud 3 nebo 4 odměrky na 20l.
Na XMu co ho mám toto provozuji a nemám problém ho nahodit i v -25 pod nulou pod třech dnech na první převalení pístů s dvojím nažhavením. Je dobré hned neodjíždět a nechat motor běžet deset minut na místě jak kvůli ohřátí tak hlavně o zjištění tekutosti nafty. Pokud do 10 minut nezdechne tak tradá do světa.

PS: pro ty co pochybují o to co píšu tak upozorňuji, že žiju pouze s naftovými motory a homedome testování nafty je můj velký koníček. Po určitých trablích s kvalitou paliva si velice ověřuji co tam leju.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
© 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator 1.776s