Darja
|
11.09.2011 00:44 -
Re: Koupě Citroenu C5 - jakou motorizaci?
|
|

|
No, jestli má bravo (co asi podle svého nicku má), tak si musí uvědomit, e francouzi vymysleli pozink v 80tých letech, fiat na to přiel v půlce devadesátých. Antikorozní ochrana veobecně u francouzských aut je výborná. Nae BX z roku 1989 mělo jen jedno místečko chycené, oprava cca 1000Kč a je jako nové ) C5 nemá ani kvítek a to je to 10 let starej pekáč. Lak původní, nebořeno.
Take rozhodně se neboj koroze.
Volvo si nemůe dovolit, to ti říkám předem, protoe pod ná servis patří i volvo. Ty ceny ND a servisu jsou neskutečný... neskutečný myslím opravdu neskutečný.. a sere se to taky, jinak by v tom servise neměl nikdo co na práci.
Francouzi mají veobecně výhodu, e proněmecký národ jako je ČR a SR, tlačí ceny ojetých vozů z PSA dolů. Co nahrává nám, za sluný peníze si koupí auto s výbornou výbavou.
Do kadýho ojetýho auta bude muset něco investovat... ale tím je myleno spotřební zboí, čepy, tyčky, silentbloky, spojka a podobně. To jsou věci, co prostě jsou spotřeba. Přečti si fórum, C5 má pár drobných muek, ale díky informacím, se dají jednodue opravit.
C5 není auto na blbnutí, jestli chce blbnout, kup si nějaký třídvířko v nejsilnějí motorizaci. Ani V6 není trhač asfaltu a není to machrkára, co bude natrhávat prdel kde komu, je to příjemně silnej motor laděnej na pohodovou jízdu. Prostě C5 je koncipovaná jinak, měkký a pohodlný, aby tě ani dlouhá jízda nevyřídila k smrti.
Ideálně se slez s někým ze svého okolí, kdo má C5 a povoz se a pokecej To ti dá největí obraz o celém autě |
| |
| |