jumep
|
27.08.2011 15:20 -
Re: Regulator tlaku paliva, chyby, priznaky, typ
|
|

|
takze postup s tymto ...
chyby z diag:
Kód závady P0087
Podezřelé zóny
Počítač motoru (Program není aktuální)
patné palivo nebo znečitěné palivo (benzin, usazeniny ...)
Problém nízkotlakého nebo vysokotlakého okruhu paliva (hadice, nádr, filtr nafty ...)
Vstřikovače paliva
Rozvodná jednotka motoru
Elektrický svazek
Konektory
Vysokotlaké palivové čerpadlo (Ztráta tlaku)
Regulátor tlaku paliva (Ztráta tlaku)
Kód závady P1113
Podezřelé zóny Přisávání vzduchu do palivového okruhu
Únik paliva z vysokotlakého palivového okruhu
Hadice
Rozvodná skřínka motoru
Elektrické svazky
Konektor
Vysokotlaké čerpadlo
Vstřikovač (Vnitřní únik)
Snømac tlaku paliva
---------------------------------------------------------------------
Po zohriati to nedokaze drzat tlak vo vyssich otackach, motor potrhava
diagnostika je hodne pomala v tomto ale vidiet hodnoty asi sposobom
pozadovane 400
namerane - 170, 180, 1700, 170, 1700, 1700, 250 ...
na volnobeh to ide uplne ok, robi to len vo vyssich otackach 3000 +
striky na teste = OK
cerpadlo a regulator vymene
filter vymeneny (fotky stareho su prilozene)
nasavaci kosik v nadrzi bol zaneseny, vycistene
vymenene hadice k filtru a od filtra do cerpadla
upgradnuta ecu motora
nadrz bola vyjazdena a dotankovane nanovo
vsetky konektory ocistene
kabelaz skontrolovana
uz neviem co s tym, idem este vycistit komplet nadrz
jedine co je mi divne je ze to robi az po zohriati a uz ma logicky nic nenapada, niekto nejaka idea? |
| |
| |