Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Hydraulické koule pérování C5
del42sa
11.08.2011 21:35 - Re: Hydraulické koule pérování C5
99
TheOne napsal(a):
del42sa napsal(a):
Co ale u origo koulí lze udělat je, že například zvýšíte tlak (pro větší komfort), nebo naopak tlak snížíte (pro sportovnější podvozek) Takovou úpravu lze provést, pokud ji dělá člověk, který ví jak na to To jen abyste tu někomu nenasazovali psí hlavu !


pro větší tlak aby to houpalu, to je tak na mořskou nemoc a pozvracení.. stabilita, mimo normy, tak trochu nebezpečné do provozu..
A aby si někdo ubral tlak aby to bylo tvrdší, který ret*ard by si to udělal ? Nekupoval by si C5 pro ten komfort měkosti a houpání, Když chce někdo tvrdost a si koupí vybíječ zubu koncern f TéDéíčku co táhne pěkně vocpoda.. IFHS jsou podle informací jednovrstvé, menší živostnost, řešilo se to tu dříve.


to je dost černobílé vidění skutečnosti. Kdyby to bylo jak říkáš, tak by se nikdy nenabízel třeba C5 Carlsson nebo Musketier. 100 lidí = 100 chutí. Nikde není napsáno, že větší tlak automaticky znamená větší houpání, taky to souvisí s tlumičema v kouli, není to jen o tlaku

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator