del42sa
|
11.08.2011 21:35 -
Re: Hydraulické koule pérování C5
|
|

|
TheOne napsal(a): del42sa napsal(a): Co ale u origo koulí lze udělat je, e například zvýíte tlak (pro větí komfort), nebo naopak tlak snííte (pro sportovnějí podvozek) Takovou úpravu lze provést, pokud ji dělá člověk, který ví jak na to  To jen abyste tu někomu nenasazovali psí hlavu !
pro větí tlak aby to houpalu, to je tak na mořskou nemoc a pozvracení.. stabilita, mimo normy, tak trochu nebezpečné do provozu..
A aby si někdo ubral tlak aby to bylo tvrdí, který ret*ard by si to udělal ? Nekupoval by si C5 pro ten komfort měkosti a houpání, Kdy chce někdo tvrdost a si koupí vybíječ zubu koncern f TéDéíčku co táhne pěkně vocpoda..  IFHS jsou podle informací jednovrstvé, mení ivostnost, řeilo se to tu dříve.
to je dost černobílé vidění skutečnosti. Kdyby to bylo jak říká, tak by se nikdy nenabízel třeba C5 Carlsson nebo Musketier. 100 lidí = 100 chutí. Nikde není napsáno, e větí tlak automaticky znamená větí houpání, taky to souvisí s tlumičema v kouli, není to jen o tlaku |
| |
| |