 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: dojmy z STK |  |
jruze
|
09.08.2011 07:18 -
Re: dojmy z STK
|
|

|
Breaka napsal(a): Tak se musím i já podělit o svůj "záitek". V sobotu jsem opět po dvou letech zajel na STK. Emise (600,-) bez problému a potom TK (550,-). První co technik kontroloval byl tlak v pneumatikách. Potom pokračoval pod autem, VIN, vůle volantu na kostitřasu, geometrie kol, povinná výbava (kontroloval i homologaci u výstraného trojúhelníku, světla, vechno bylo OK a do chvíle, ne přily na řadu brzdy. Přední bez závad, zadní bez závad a potom mne dostal. "Nebrzdí vám ruční brzda, auto je nezpůsobilé provozu" a u el sekrábnout červenou známku. "A si to necháte opravit, přijeďte". Já mu tvrdím, e to není moné, e ruční brzda MUSÍ fungovat. Jinak by se auto s automatem při zařacení D nebo R a přidání plynu muselo rozjet. Jetě jsem mu to názorně předvedl, ale nedal si říct. Jeho přístroje prý ukazují přesně. Dost mne to rozhodilo, a jsem si uvědomil, e moná zkouel ruční brzdu na zadní nápravě a ona je na předek. Zkusil to tedy jetě jednou na předku a ruční brzda byla rovně naprosto bez závad. A technik se jetě divil, od kdy má C5-tka ruční brzdu na přední kola. A to tam dělá kontroly u alespoň 15 let. No alespoň to mám za sebou a neudělal jsem si jetě ostudu s "nefunkční ruční brzdou" v servisu 
Také jsem byl teď na STK a a tam jsme zjistili na jednom brzdiči patně se vracející páku ručky + vypadlé lanko (před STK vyměněny silentbloky v ramenech)-Je zajímavé,e dva dny před STK to bylo jetě OK jinak ve ostatní OK.Vysvětlil jsem e u automatu ručku nepotřebuji a nepouívám - tak jsem proel |
| |
| |