Qwik
|
06.08.2011 09:25 -
Re: bezpečnostní rouby kol
|
|

|
Co se týká povolování roubů, jsou jistě pneuservisy, které rvou rouby utahovačkou a na krev.. Tam kde chodím, pouívají utahovačku pouze na povolení.. zpětné naroubování provedou sice utahovačkou, ale to jen proto,a by netočil půl hodiny klikou jako u rumpálu, kolo ale nedotahují!! Pak hoík vezme momentový klíč, a rouby dotáhne tak jak se má.. Pravdou je, e v případě bezpečnostních roubů CITROEN je třeba být velice opatrný a neopatrné povolování pákou s nejistým drením osy roubu má taky svá rizika.. Ono jak jsem tu zhlédl názory.. natlouct trubku nebo navařit klíč..., to jsou teprve peky.. Origo roub od CITROENu má naváděcí válcovou hlavu ukončenou u paty se zářezy pro kolíky ZÁPICHEM, a cokoliv na něj narvete a bude te se jej snait povolit bude pravděpodobně ukončeno ukroucením v zápichem zúené válcové části, a pak není ořech čím navádět a je veselo na bělidle. No a bez ořechu je kadá rada drahá, Alu disky nejsou zadara, no a teď si musí kadý sám zváit, jakou metodu povolení CITROEN roubů pouije.. |
| |
| |