Zase u auta za 600-700 tisíc bych nemluvil o etření, tam má výrobce dát automaticky komponenty co něco vydrí. Ostuda Citroenu je to kadopádně.
U těch starých aut záleí v jakým jsou stavu. Větinou tam polovina věcí nefunguje... A jezdí protoe nemají elektroniku, která by říkala e je něco patně. U nového auta jde s kadou blbinou do servisu a tisíce jenom lítají.
Servisy jsou kapitola sama pro sebe. Jinak ty díly nejsou nijak drahé a plno se dá i opravit a nemusí kupovat nic nového. Chápu ale e u auta za 700tisíc se člověku nechce (a kolikrát ani nemůe) opravovat kde co na koleně. Taky jsem měl ze začátku přístup, e o C5 se budou starat autorizovaní odborníci. Bylo pár faktur kolem 5000Kč za tu ruční brzdu apod., pak mě postihlo netěstí s motorem v ceně cca 100tisíc. Oprava se jim vůbec nedařila, natěstí nakonec to dobře dopadlo a auto bylo opět ok. No a od té doby jsem auto z ruky nesvěřil, vechno se snaím řeit sám i za cenu pracovního víkendu. Ceny oprav tím klesly na desetinu a kupodivu těch pracovních víkendů je minimum, protoe kdy u jsem pod autem, tak zkouknu i věci okolo, jestli se neblíí nějaká katastrofa. Na tohle servisy úplně kalou. Spí dodrbou jetě i ty věci okolo...