TheOne
|
23.06.2011 21:18 -
Re: Engine tunning - Steinbauer
|
|

|
zhrado napsal(a): Riesite to tu prilis vseobecne. Cipuje sa kazde auto zvlast podla konkretneho typu motora. motory RHZ a RHY su stare a dobre zname. A aj sa daju pekne nacipovat. A zo stareho 2,2hdi sa da spravit celkom pekne svizny motor. Poznam minimalne jedneho a je SPOKOJNY. Nema problem. A cipnutych 2.0 hdi som uz videl viacej a nikto nesomral a ani jeden tam nechcel naspat origos soft.. A ak si niekto mysli, ze sa v obycajnom svete dimenzuje o + 5 % tak je riadny smejo  To sa aj formula viacej dimenzuje a tam je to najidealnejsie tak aby to vydrzalo tych par zavodov.. V kazdom motore je daka suciastka ktora je najslabsi clanok celeho motora. Ale zrovna rhy a rhz netrpi dakou vadou alebo menej dimenzovanou castou.. To su este stare celkom slusne dimenzovane motory. Stale pisem to iste, s rozumnym cipom a s rozumnou prevadzkou sa neznizuje zivotnost. zvysuje sa iba uzivatelske pohodlie.
trochu off, jak jsem psal, kadá má svůj nazor a můe ho vyjádřit, ale pár lidi s Tebou souhlasit nebude. Nikdo tu nemluvil o 5%, jde o nárust výkonu, sníení spotřeby, rychlejí opotřebení dílů, tady tuňákování zavrhujem. Kdo chce blbej zátah vocpodu f TéDéíčku a si koupí das auto, a ne Limuzínu s komfortem. Názor vech co tu jsou. O formuli toho asi moc neví, formule má motor včete převodovky na jeden závod a kvalifikaci, pak je na odpis, mikrospocipkcé trhliny, na dalí závody, se dávají totoné, ale nové, kdyby pouily starý, tak by mohl a nemusel vydret, rozletěl by se. U vidím jak maká několik závodů v 18000 otáčkách.. 100%výkonu.. Nesmysl |
| |
| |