vydraX
|
29.05.2011 21:22 -
Re: Vačkové hřídele 2,2 hdi
|
|

|
Zdravím. Tak řeím opět problém s motorem. Před rokem se dělali nvoé vstřiky, výbrus, těsnění, měnilo se vech 16 ventiulů, vahadla atd, doslova repas motoru, vč. rozvodu atd. Tenkrát se mi ptokal motor a tak se to prostě vechno měnilo... Jene, ted po roce je s utem opět problém, při studeném startu ej auto dost líné, ne se to rozjede, tak to trvá, nemá to sílu, jakmile se to rozjede, tak u je to v pohodě, ale kadý první start je děs... Turbo funguje... Kdy pak třeba někde stojím, tak motor hrozně vibruje a vibrace přenáí do kabiny, co jsem poslouchal, tak v motoru je občas slyet nějaké zahrastění, jakoby kovové... diag ukazuje běh valců, e 3 fungují správně, ale jeden jede pouze na 703 (ted si nepomatuju hodnotu, asi mm3?) a ostaní jedou na 732(mm3)?. Byl jsem s tím na reklamaci, s tím, e to budou pravděpodobně vstřiky, 3 vstřiky vykazují hodnoty - 2,00mm3 a -4,5mm3, pouze jeden vykazuje hdonotu +4.5mm3 a to není prý vubec správné, jene servis, který dělal ten motor tvrdí, e to je naprosto v pořádku a tolerance je nějakých -5mm3 a e prý to bude nejspí vahadlami, či ventily, ale e by museli změřit kompresi a popř ten motor rozebrat. Osobně se mi to moc nelíbí a nemám radost z toho, e po cca 100 000kč za opravy bych jim měl rvát opět dalí peníze, logicky u není snad ani co opravovat, snad. Nevěděl by někdo nějaké rady, aby se mnou v servisu zase rázně nevyjebali??? Prosím... |
| |
| |