
|
.45acp napsal(a): Tak už jsem taky majitelem C5. Je to 2,2 HDi Exklusive r.v. 2002. Najetých 105 tis. určitě není tak docela pravda. Nějaký kvalifikovaný šmejd to vymazal úplně všude. Na diagnostice asi nejtěžší závada - porucha relé žhavení, jinak asi drobnosti jako anténa, čidla tlaku v kolech apod. Nikde nic nemlátí, na bouračku to taky nevypadá. Auto bylo dovezeno v r.2006 ze SRN a asi někde tady došlo ke stočení. Jinak kilometry podle předaných dokladů docela logicky narůstají, gumy na pedálech nevykazují velké opotřebení. I servisní knížka ze SRN končí na konci roku 2005 s 10 tis. km. Tak je možné, že nějaký soudruh z NSR neudělal chybu a poctivě kilometry stočil i s vymazáním v diagnostice. Jak se říká odříkaného chleba největší krajíc, tak jsem naftu nechtěl, spíš benzín, ale nakonec mám nafťák i s FAPem. Předchozí čtyři auta jsem měl bílá a taky se mi bílá nejvíc líbí. Nejmíň se mi líbila šedivá, tak mám šedivou. Už si ale zvykám. Při koupi staršího auta si zas nejde vybírat je podle barvy. Bohužel ti co si kupovali před lety nová auta asi neměli žádnou fantazii, když všichni chtěli šedivé. V úterý jedu na rozvody, olej v motoru, filtry a pak doufám, že pojezdím zas aspoň 11 let bez větších problémů jako s předchozím ZX.
Tak vítej mezi jizerskohorskými C5! Jsem moc zvědavej, jak se ti bude líbit tohle auto v tomhle silně kopcovitým terénu. Máš 2,2HDi - tak časem napiš, jak se to chová při tom neustálým stoupání a klesání, kolik to žere a jaký to dělá zvuky. Jinak myslím, že pokud máš s ESP i ASR, budeš od října koukat, jak to funguje na sněhu! |