
|
TomasT napsal(a): Nojo, ale proč C5II musí mít bez ohledu na motorizaci a maximální rychlost RI W, když C5I může mít třeba H? (při stejném rozměru a LI) - asi jsou debilové výrobci pneumatik, že tomu říkají rychlostní index a určuje to do jaké maximální rychlosti smí být pneumatika použita, když to přitom asi podle Citroenu znamená úplně něco jiného.
pri 215x55x16 - je tam W, iba pri 205x65x15 je tam nizsi index - preto to pri tych 215x55x16 davam do suvisu s kvalitou pneu; Wckova guma skrata by nemala tak hadzat a mat problem ako nejaka nizsia ...
ps. zober si ako miene nevyvazena 215stka hadze a taha cele auto
a presne, u cinskych kordov by som sa obaval ze strelia a presne to je to co som pisal, ked ti ju trhne pri 130 na dialnici ..
niekto tu porovnaval elektroniku / display na telefon, k tomu len lahka rada, skus porovnat vrtak kvalitny a cinsky, s tym cinskym ani do dreva nenavrtas aby sa neotupil |