To v tom má Bosch čerpadlo - já mněl dvě XM a v jednom Lucas a ten je min. o litr úspornějí (s takovou spotřebou jsem jezdil Prahu a takovou spotřebu jsem mněl i na CX 2.5 turbo II a to je sakra těká kára)
Zdar Mám v něm Lucase Epic a podle dlouhodobých pozorování si bere o trochu víc nafty ne mechanickej Bosh. Mechanického Lucase jsem snad viděl jen na jednom starým modelu. Zkouel jsem jezdit s mnoha 2.1Td (puč mi to, zkusím jak to jede) Tak mechanickej Bosh je línějí od niích otáček kdeto el. Lucas o poznání ivějí. Ale zase Bosh ten motor roztočí do větích otáček ne ten můj Lucas. Já z toho vytáhnu max. 192kmh kdeto starej Bosh v pohodě překročí 200kmh. Obecně řečeno: el. Lucas je ivějí na rozjezdy kdeto mech. Bosh je dobrej na rychlost. Od toho se pak odvíjí i spotřeba. Bosh jezdil v poho za 5l na 100km. Já toho jetě nikdy nedosáhl.
Notabene ta spotřeba na D1 co jsem tenkrát jel tak jak popisuju výe byla jetě s kompletním výfukem (jeden tlumič pěkně přicpanej) s altíkem na konci ivota a v rychlosti 160kmh. A stěmahle závadama si myslím e ta spotřeba byla dobrá. Ted se schválnně opět zaměřím na spotřebu neb závady byli odstraněny tak sám jsem zvědav o kolik ta spotřeba padne dolů.
PS: čerpadlo jetě nesákne naftu, motor nekouří. chytá na drcnutí při -20, ale stejně při nalítanejch 270 000km u to čerpadlo nebude setelované jako nové. (nechci ho zatim zbytečně nechávat vyndavat)
To jsem netuil e dávali do CX i 2,5 s turbem. Tatík měl 2,5D s čerpadlem z 1,9TD a ralo to úplný prd. Je fakt e ten motor byl příernej lenochod a točil max 3000otáček.
Zdar F